Subject: Vs: Sotsiaalministri 17.02.2005 määruse nr 24 „Apteegiteenuse osutamise tingimused ja kord“ muutmise eelnõu edastamine kooskõlastamiseks ja arvamuse avaldamiseks
From: "Monika Pihlak" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 25 Jan 2024 15:29:02 +0200

Teie: 10.01.2024 nr 1.2-2/6-1
Meie: 25.01.2024 nr JUR-3/163-2

Tere

Ravimiametil on tähelepanekuid arvamuse avaldamiseks esitatud eelnõule ja 
seletuskirjale. Tähelepanekud ja märkused edastame eraldi eelnõu koostajale.

Lugupidamisega

Monika Pihlak

Ravimiamet
õigusosakond
õigusnõunik
Tel 737 4140
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Nooruse 1
50411 Tartu
 <http://www.ravimiamet.ee/> www.ravimiamet.ee

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud 
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja 
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt 
väljendatud loata edasi saata ega mis tahes viisil kolmandatele isikutele 
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, 
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri.
This e-mail and any attachments transmitted may contain confidential and 
privileged information.  If you are not the intended recipient, please 
notify the sender immediately by returning the e-mail and permanently 
deleting what you have recieved. Any dissemination or use of this 
information by a third person without permission is prohibited and may be 
illegal.

Saatja: [email-masked] <[email-masked]>
Saatmisaeg: neljapäev, 25. jaanuar 2024 14:07
Adressaat: Monika Pihlak <[email-masked]>
Teema: Sotsiaalministri 17.02.2005 määruse nr 24 „Apteegiteenuse osutamise 
tingimused ja kord“ muutmise eelnõu edastamine kooskõlastamiseks ja arvamuse 
avaldamiseks

Tere Monika Pihlak!

Sulle on määratud uus tööülesanne:

Pealkiri:

Sotsiaalministri 17.02.2005 määruse nr 24 „Apteegiteenuse osutamise 
tingimused ja kord“ muutmise eelnõu edastamine kooskõlastamiseks ja arvamuse 
avaldamiseks

Tööülesanne:

Täitmiseks

Kommentaar:

URL:

https://delta.ravimiamet.ee/dhs/n/compoundWorkflowNodeRef/3baf2264-23b5-4724-b30d-4bfe71a27cfd

Tähtaeg:

25.01.2024

Resolutsioon:

Algataja:

Kärolin Jenas

Vastutaja:

Andrus Varki

Delegeerija: